KFC Kanne back on track – 19 september 2021

Beste leden van de KFC Kanne,

Maandenlang was het oorverdovend stil bij onze muziekvereniging, maar zondag 19 september 2021 maken we eindelijk weer klank! “WeerKlank”…zo noemt Vlamo de feestelijke relance van het muziekverenigingsleven waar wij uiteraard graag aan deelnemen.

En aangezien zowel de Drumband, de Fanfare, de Toneelgroep als de Jekerländers weer druk bezig zijn met repeteren en voorbereidingen voor onze toekomstige activiteiten, konden we als bestuur geen toepasselijkere naam voor onze activiteit bedenken dan:

“KFC Kanne back on track”

• 14.30 uur: Korte rondgang van Drumband en Fanfare in de straten van Kanne.
  • 16.00 uur: Optreden van de Jekerländers: presentatie van de nieuwe bezetting in nieuwe outfit.
  • 17.30 uur: Optreden van een accordeonist.

Wij gaan er vanuit dat het goed weer is zodat deze muzikale namiddag buiten kan doorgaan onder de geldende coronamaatregelen.

“Muziek brengt mensen samen!” Kom jij ook?

Met muzikale groeten,