Klik op de knop om ons privacybeleid te bekijken.

Nieuwsberichten

Bericht van de voorzitter

Beste leden,

Nog maar pas schreef ik in Roffels en Noten dat onze gewezen vaandrig Tony Paquay in het ziekenhuis was opgenomen.
Helaas moet ik jullie thans meedelen dat Tony overleden is op zaterdag 27 oktober. Tony was 66 jaar.
De begrafenisdienst zal plaatsvinden op zaterdag 3 november om 10.30 uur.
Onze korps zal zoals het past de uitvaartplechtigheid muzikaal begeleiden.
U wordt verzocht om in de zaal aanwezig te willen zijn om 09.45 uur, zodanig dat wij tijdig “op stille trom”, samen naar de kerk kunnen gaan, waar de begroeting is. Na de dienst begeleiden wij Tony met muziek naar het kerkhof.
De leden worden ook uitgenodigd op de koffietafel die in de zaal plaats vindt.

Enkele praktische richtlijnen :

• Gelieve de twee treurmarsen mee te nemen naar de repetitie: Marche Funèbre n° 1 en L’Adieu
  • Muziek in de kerk: Ave Maria en Koraal (kleine handgeschreven partituur).
  • De zaal wordt klaargezet voor de koffietafel, op vrijdag (overdag)
  • Wij repeteren op het podium
  • De zaal zal zaterdag tijdig vrij zijn om alles klaar te zetten voor het avondgebeuren.
  • Voor iedereen uiteraard in volledig uniform. Ook de leden van de drumband worden verzocht aanwezig te willen zijn.

Guido