Klik op de knop om ons privacybeleid te bekijken.

Nieuwsberichten

Nieuwsbrief 16-2017

Aan alle leden,

We willen iedereen nog bedanken voor zijn of haar bijdrage aan de Concertavond in Zaal Sint Cecilia.

Ook de Wandeldag van het Steuncomité WMC op Paasmaandag was een groot succes.
De weergoden waren de talrijke wandelaars gunstig gezind.
Pierre had mooie wandelingen uitgestippeld en ook de wandeltocht o.l.v. Guido was een zeer groot succes.
Achteraf hebben we allen kunnen genieten van de lekkere zoete versnaperingen en natuurlijk ook van een goed getapte koele pint.
Iedereen wordt dan ook van harte bedankt!!

Zaterdag 22 april 2017 verzorgen onze drumband en fanfare een concert bij de K.F. Kunst Veredelt Vroenhoven.
Dit zal doorgaan in het Kloosterhof, Iers-Kruisstraat 58 te 3770 Lafelt.

Concertprogramma:

• 18.30 uur: Combiconcert van K.F. Kunst Verdedelt Vroenhoven en K.F. Alliance Kanne 1 ste deel.
  • 19.00 uur: Concert van de Drumband van de K.F. Alliance Kanne.
  • 19.20 uur: Combiconcert van de K.F. Kunst Verdedelt Vroenhoven en K.F. Alliance Kanne 2 de deel.
  • 20.00 uur: Concert van de Drumband van de Koninklijke Fanfare Sint Cecilia Kanne.
  • 20.45 uur: Concert van de Koninklijke Fanfare Sint Cecilia Kanne.

We willen iedereen vragen om tijdig aanwezig te zijn, zodat we respectvol naar elkaars concerten kunnen luisteren.

Herinnering voor de muzikanten voor de repetitie van vrijdag 21 april 2017:

• Er is een groepsrepetitie voor de trombones van 19.30 uur tot 20.25 uur.
  • Om 20.30 uur start de algemene repetitie voor alle muzikanten.

Met vriendelijke groeten,
Liliane