Nieuwsbrief 18-2017

Aan alle leden,

Onze drumbandleden zijn weer terug van hun Team Buildings – weekend in Lustin.
Ze hebben daar zeer goed gerepeteerd, het eten was prima verzorgd en we hopen dat iedereen voldoende energie heeft opgedaan om de komende spannende tijden te doorstaan.

Informatie over de komende activiteiten:

• Vrijdag 5 mei 2017:
    • algemene repetitie voor het concert van de fanfare op zondag 7 mei 2017.
  • Zaterdag 6 mei 2017
    • in de voormiddag is er papierophaling.
    • ’s avonds heeft de drumband repetitie o.l.v. Jan Peeters.
  • Zondag 7 mei 2017 treedt onze fanfare op bij de K.F. De Werkmanszonen Zichen in het Kloosterhof te Lafelt.
    De uitnodigende vereniging vraagt om 1 uur voor het optreden aanwezig te zijn.
    Concertprogramma:
    – 15:00: Koninklijke Fanfare de Werkmanszonen Zichen
    – 16:00: Koninklijke Fanfare Sint Cecilia Kanne
    – 17:00: Koninklijke Fanfare Mont Franc Sluizen
    – 18:00: Koninklijke Harmonie Sint-Jan Herderen.

• Zondag 21 mei 2017
    1. We hebben een uitnodiging ontvangen van de K.N.S. B. om de herdenkingsmis ter nagedachtenis van de gesneuvelde Grenadiers en Geallieerde Strijdmakkers van de oorlog 1940-1945 bij te wonen.
      Na de kerkdienst is er een bezoek aan het monument van de gesneuvelden van de oorlog 1914-1918, aan het ereperk van de Grenadiers en aan het monument van de Engelse piloten aan de Tiendeberg.
      Er wordt een delegatie van onze vereniging met vlaggendrager verwacht in de Sint Hubertuskerk te Kanne.
      We verzamelen in uniform aan de ingang van de kerk om 10.30 uur.

2. Concert van de drumband bij de Koninklijke Harmonie Sint Jan Herderen om 14.30 uur in de Zaal Sint – Jan, St-Jansstraat 15 te Herderen.
      Concertprogramma:
      – 14.30: Drumband van de Koninklijke Fanfare Sint Cecilia Kanne
      – 15.30: Koninklijke Harmonie Eer en Deugd Rosmeer
      – 16.30: Koninklijke Harmonie Vreugd in Deugd Zussen
      – 17.30: Koninklijke Harmonie Sint-Jan Herderen
  • Kunsttentoonstelling in Zaal Sint Cecilia Kanne:
    Het Steuncomité nodigt alle leden uit op de officiële opening van de Kunsttentoonstelling op woensdag 24 mei 2017 om 20.00 uur.
    Daarna is iedereen met familie en vrienden welkom op donderdag 25 mei, zaterdag 27 mei en zondag 28 mei 2017, telkens van 13.00 uur tot 20.00 uur.

Met vriendelijk groeten,
Liliane