Klik op de knop om ons privacybeleid te bekijken.

Nieuwsberichten

Uitblazen in Oostende – 23 september 2018

Beste leden van KFC Kanne,

Enkele maanden geleden stuurde ik een mailtje rond waarin er gevraagd werd om door te geven (i.v.m. het aantal busplaatsen) wie er meegaat naar Oostende op Zondag 23 september 2018.

Inschrijven voor de busreis naar Oostende kan nog tot en met 10 september 2018
bij Veronique Leben – kfckannesecretaris@gmail.com of 0493/55.61.57

• De Gemeente Riemst betaalt het busvervoer en de broodjeslunch van de muzikanten.
  • Voor de sympathisanten bedraagt de kostprijs 20,00 euro voor het busvervoer en de broodjesmaaltijd: 10,00 euro voor de broodjesmaaltijd en 10,00 euro voor het busvervoer.

Het verloop van de dag:

• 07.15 uur: vertrek in Riemst. Vertrek in Kanne zal welicht iets eerder zijn maar is nog niet bepaald.
  • 10.30 uur: aankomst aan Kursaal Oostende.
  • 11.30 uur: officiële ontvangst in het Kursaal (toespraken maar zeker geen academische zitting).
  • 11.45 uur: broodjeslunch in het Kursaal.
  • 13.30 uur: optredens op verschillende locaties (45 min.).
  • 14.15 uur: pauze!
  • 15.00 uur: optredens op verschillende locaties (45 min.).
  • 16.15 uur: apotheose op het Wapenplein (15 min.).
  • 16.30 uur: vrije tijd!
  • 18.00 uur: verzamelen aan Kursaal.
  • 18.30 uur: vertrek naar Riemst.

Zittende concerten:

• Kiosk op het Wapenplein: KF De Vrije Burgers Val-Meer en KH Sint-Martinus Riemst.
  • Kiosk op het Vissersplein: KF Alliance Kanne.
  • Kiosk op het Sint-Petrus en Paulusplein: KH Sint-Jan Herderen en KF De Werkmanszonen Zichen-Bolder.

Wandelconcerten:

• Wandelconcert van het Kursaal naar het Thermae Palace (en terug): Drumband en Harmonie van de KH Vreugd in Deugd Zussen.
  • Wandelconcert van het Kursaal naar het Zeeheldenplein (en terug): Drumband en Fanfare van de KH Kristene Gildebroeders Val-Meer en o.v. Drumband van de KH Concordia Vlijtingen.
  • Wandelconcert van het Kursaal naar de Winkelstraat/Jachthaven (en terug): Drumband en Fanfare van de KF Sint Cecilia Kanne.

Apotheose op het Wapenplein omstreeks 16.15 uur:

• Hier worden de marsen “Over and Out” en “Arosa” gespeeld.
  • We eindigen met het “Limburgs Volkslied”.

Mag ik vragen aan de meereizende sympathisanten om ten laatste te betalen voor vrijdag 21 september 2018 aan Veronique Leben!

Hou er rekening mee dat enkel de mensen die ingeschreven zijn voor 10 september 2018 een plaats in de bus hebben!

Groeten,
Veronique