Info voor alle leden van KFC Kanne

Beste allemaal,

We beschikken weer over informatie om met jullie te delen. Tijd dus voor een nieuwe update!

Het bestuur heeft besloten om alle geplande activiteiten tot en met 31 augustus 2020 af te lassen. In de bijlage vinden jullie een oplijsting van de komende activiteiten 2020 en hun status.
De geplande activiteiten voor het najaar zullen besproken worden in een eerstvolgende bestuursvergadering.

Onze dirigent Harrie Wijenberg heeft zijn verlof ingetrokken. Concreet wil dit zeggen dat, onder voorbehoud van positieve ontwikkelingen i.v.m. het coronavirus en mits de Nationale Veiligheidsraad de exitstrategie voor muzikanten goedkeurt, in juli en augustus wekelijks alle lessen en repetities zullen doorgaan. Wij brengen jullie ten gepaste tijde hierover meer detailinformatie.

Geen activiteiten betekent geen consumptie! Geen consumptie betekent dat bepaalde drank en chips dreigt te vervallen. Wij hebben als bestuur besloten om deze te koop aan te bieden aan onze leden – per flesje of per bak – per zakje of per doos:
1 doos chips zout – vervaldag 12/06/2020
2 dozen chips zout – vervaldag 21/08/2020
2 dozen chips paprika – vervaldag 31/07/2020
–> 0,40 euro/zakje of 7,75 euro/doos (20 zakjes)
1 bak cola zero – vervaldag 30/06/2020
3 bakken cola zero – vervaldag 31/07/2020
15 flesjes cola zero – vervaldag 31/07/2020
3 bakken cola zero – vervaldag 31/08/2020
–> 0,70 euro/flesje of 14,80 euro/bak (24 flesjes van 25 cl)
Volgende week woensdag 20 mei 2020 van 19.00 uur tot 20.30 uur zullen Jean Marie en Veronique aanwezig zijn in zaal Sint Cecilia om deze verkoop in goede banen te leiden. Betalingen kunnen enkel gebeuren via overschrijving. Wie eerst komt eerst maalt uiteraard!/b>

Limburg.net heeft woensdag 13 mei 2020 een negatief advies gegeven i.v.m. de papierophalingen. Dit wil zeggen dat er zaterdag 6 juni 2020 wederom geen papierophaling doorgaat. Men zegge het voort!

In tijden van corona wordt er achter de schermen toch wel hard gewerkt. “Dankjewel!” aan alle vrijwilligers die “onze” zaal een opknapbeurt geven, herstellingen en aanpassingen doen en een grote schoonmaakbeurt geven. Super!!

Tot slot laten wij jullie weten dat Dorien Bailet (lid van onze Toneelgroep) en haar vriend Greg op 5 mei 2020 hun dochtertje Ella mochten verwelkomen! Onze felicitaties gaan uit naar de jonge ouders, de fiere grootouders Guido & Mia én de trotse overgrootmoeder Annie.

Hou het veilig en blijf gezond!

Vriendelijke groeten,
Namens het bestuur