Binckbank Tour in Kanne – 3 september 2021

Beste leden,

Vrijdag 3 september 2021 organiseren de veteranen van Kanne de Binckbank Tour en zij vragen of onze vereniging hen daarbij kan helpen wat betreft toogwerk: 10 personen die zich van 12.00 uur tot 18.00 uur kunnen vrijmaken. Blokken van 3 uren kan ook maar dan zijn er uiteraard 20 vrijwilligers nodig.

Stel dat we de veteranen in hun activiteit kunnen ondersteunen, dan delen we voor 40% in de winst.

Kun je je vrijdag 3 september vrijmaken en wil je een handje helpen, laat het ons dan even weten voor vrijdag 13 augustus 2021.

Vriendelijke groeten,
Het bestuur.