Sponsors “Club van …”

Info over steun aan onze vereniging of sponsoring via de “Sponsoren Club van …”

U kunt ons op verschillende manieren financieel steunen:

1. Vrijwillige bijdrage: u kunt te allen tijde een vrijwillige bijdrage van een bedrag naar keuze doneren.

2. Lid worden van de “Sponsoren Club van 25“.
    U doneert jaarlijks een bedrag van € 25 en krijgt hiervoor:
    • Attest van Sponsoring.
  3. Lid worden van de “Sponsoren Club van 50“.
    U doneert jaarlijks een bedrag van € 50 en krijgt hiervoor:
    • Informatie over onze komende activiteiten.
    • Er wordt u de mogelijkheid geboden om gedurende een jaar uw naam bij de lijst van sponsoren vermeld te zien staan op het T.V.-scherm in Zaal Sint Cecilia Kanne.
    • Een waardebon voor een gratis deelname aan het jaarlijkse Mannensouper of Vrouwensouper.
    • Attest van Sponsoring.
  4. Lid worden van de “Sponsoren Club van 100 of Sponsoren Club van 100+“.
    U doneert jaarlijks een bedrag van € 100 of meer, en krijgt hiervoor:
    • Informatie over onze komende activiteiten.
    • Op www.kfc-kanne.be wordt gedurende een jaar de naam van uw bedrijf met logo weergegeven.
    • Attest van Sponsoring.

Voor alle vormen van financiële steun wordt u vriendelijk gevraagd om het bedrag via bankoverschrijving te betalen op het rekeningnummer van de vereniging:
IBAN BE 22 7353 6019 6047
BIC KREDBEBB
.

Gelieve bij de betaling steeds te vermelden: het jaar, uw naam en voornaam en uw keuze van ofwel vrijwillige bijdrage ofwel de sponsoring als Sponsoren Club van 25, 50, 100 of 100+.

U mag zich voor verdere informatie altijd wenden tot het Secretariaat.

Secretariaat V.Z.W. Koninklijke Fanfare Sint Cecilia Kanne
Veronique Leben